Monday, January 4, 2016

Amelia Says: December 2015 Edition

A:  Sometimes you say the F-word.

Me: I know.  I shouldn't say bad words. I try not to.

A:  I know.  I shouldn't say bad words either.  But dogs don't even talk!  And Lulu says "dadadadada!"  

__________________________________

(I had a papercut from an envelope and had showed her and said it hurt)

A:  When I get a bit older, I wish I could cut my finger with an envelope.  What was the thing that cut you, Mom?  

Me:  An envelope.

A:  Oh no, that's so sad!

___________________________________

A:  Ohhhhh I missed you, Mom!  I wish you could stay here all day.

Me:  But I was here all day.

A:  No you weren't.  You were at the airport!

Me:  That was last night, silly! (I took my mom to the airport the night before)

A:  No it wasn't!  It was 3 weeks ago!  And yesterday morning you were there too!


2 comments:

  1. Deze nep-Transocean voelt goed om te dragen en heeft een goede grip op de replica horloges nederland pols. De armband is ook goed gekloond en gemakkelijk aan te passen. Ik heb een beetje moeite zich te concentreren op het sluiten van de armband en schieten op hetzelfde moment, maar anders is het makkelijk. Er zijn goede Transocean gravures op de volledig gepolijste achterkant van de replica horloges breitling behuizing dus over het algemeen ben ik erg blij met de looks, voelen en functies van dit horloge.

    Het heeft een goede glans en het roestvrij staal is van goede kwaliteit en goed gepolijst, zodat het passeren van het voor een origineel moet niet zo moeilijk als het gaat om gewone mensen. Een kenner zal weten door de replica horloges rolex teek van de secondewijzer, maar als je goed kijkt het is echt niet zo ver van een zwaaiende beweging en zeker toont meer van een sweep dan de gemiddelde Quartz uurwerk. Bekijk de video en laat me weten wat je erover nadenkt.

    ReplyDelete